Stephen Amell: „Producenci zakładali od początku, że serial potrwa 5. sezonów”

Stephen Amell, odtwórca roli Olivera Queena w serialu „Arrow” wypowiedział się na swoim facebookowym profilu na kilka interesujących tematów. Fanów „Arrow” najpewniej najbardziej zainteresuje poniższa wypowiedź:

Serial był stworzony z myślą o pięciu sezonach. Oczywiście jest to bardzo odważny plan, gdy jest się w fazie pilota, a obmyśla się założenia i ramy tak długiej historii. Chciałbym podkreślić, że to nie oznacza iż piąty sezon będzie ostatnim i że nie powstaną szósty czy siódmy jednak nie potrafię sobie wyobrazić co będzie dalej.

Amell odpowiedział także na pytanie fanów odnośnie potencjalnego występu w jednym z kinowych filmów Marvela:

Oczywiście, dlaczego nie? Jestem otwarty na role – zwłaszcza te kinowe. Nigdy nie czytałem komiksów Marvela, zawsze byłem gościem, który kochał DC nawet wtedy zanim dostałem rolę w Arrow, ale nie wygląda to tak, że jak Marvel się zgłosi i zaoferuje mi jakąś doskonałą rolę superbohatera to odpowiem – nie.

Skomentuj

